Tidligere

Tid og sted: , Webinar på Zoom

Forskere fra Universitetet i Oslo og Statistisk sentralbyrå presenterer nye forskningsresultateter i dette digitale lunsjseminaret.

Tid og sted: , Det Norske Videnskaps-Akademi og overføring på nett

Dette er sjette og siste arrangement i serien "Energikrisen i Europa", der forskere fra norske forskningssentre møtes for å diskutere og systematisere eksisterende kunnskap om den aktuelle energisituasjonen i Norge og Europa.

Tid og sted: , Kulturhuset, Youngs gate 6, Oslo

Include sammen med Cicero og prosjektene PLATON og VOM inviterer til frokostseminar tirsdag 27. september om mat, landbruk og klima.

Tid og sted: , No9 CC Café, Teaterplassen 3, Arendal

Include inviterer til café-aften første dag av Arendalsuka 2022.

Tid og sted: , Kristiansand

GrønnPraksis 22 er en arena for alle som ønsker å styrke lokalt og regionalt omstillingsarbeid. Velkommen til en møteplass som løfter frem de gode eksemplene på bærekraftig klimaomstilling i praksis!

Tid og sted: , Auditorium 3, Eilert Sundts hus, Blindern, Universitetet i Oslo

INCLUDE Lunsj er en serie seminarer arrangert av forskningssenteret Include. Denne gang er det professor Magne Flemmen ved Institutt for sosiologi og samfunnsgeografi som vil snakke om sammenhengen mellom klassetilhørighet og holdninger til miljøspørsmål. Alle interesserte er velkommen!

Tid og sted: , Det Norske Videnskaps-Akademi og overføring på nett

Vi ønsker velkommen til den andre workshop-en i en serie kalt «Energikrisen i Europa».

Tid og sted: , Digitalt (Zoom)

På årets første INCLUDE Lunsj vil vi presentere resultater fra to av våre forskningsprosjekter. De viser betydningen av å se klimatiltak i en samfunnsmessig sammenheng.

Tid og sted: , Webinar

Open webinar organized by three national centres and project consortia: Include, Bio4Fuels and 4Refinery